fredag 28 september 2018

Pekingeser och Malteser

Hallå!

TORSDAG:

Jag vaknade väldigt sent idag, klockan 2. Fram till 20 gjorde jag inte mycket alls, chillade mest bara vid datorn och pratade med Anton. Men vid 20 ville min rumskompis gå på hundkaféet jag var på för några veckor sedan. Stället heter Playdogs och ligger bara kanske 10 minuter från oss till fots. Hon bjöd mig på drickat där och sedan myste vi med hundarna i 1.5 timme.
 Marhi och Deokbe

 Hutchu och Dalbongi
 Deokseoni
 Ggolddugi
 Mina två favoriter här (bilden över och den under)

 Sudt
 Jag lyfte upp denna sötnos på vårt bord och han satt där i kanske 10 minuter men så gick han mot mig så jag trodde att han ville ned. Men då hoppade han över till mitt knä och lade sig där istället. Vilken sötnos! (Han heter Ruhi)


Kolla bara på småtassarna!

1 kommentar: