lördag 13 oktober 2018

Lugn fredag

Hallå där!

Igår tog jag med det svenska godiset till skolan och bjöd klassen och läraren. Bilar var tydligen en hit, iallafall tyckte läraren att det var jättegott.
Min lärare gick även på en instagram following spree då hon började följa alla i klassen, vilket gjorde att vi elever också började följa varandra.

Efter skolan gick jag till ett hotell i närheten som min familj ska bo på när de kommer och hälsar på. Det var väldigt fint men det låg precis bredvid en väldigt trafikerad väg. Dock väl inne så lät det knappt alls. Jag ser fram emot att de kommer väldigt mycket!

Annars gjorde jag inte mycket. Pluggade, pratade med Anton. Pratade med pappa. Pratade med mamma och brorsan. Såg på serier. Det var med andra ord en väldigt chill kväll.

Hur var din fredag? Hittade du på något roligt?

3 kommentarer:

  1. Fredagen var inte nå speciell men under lördagen (nu när jag skriver) så har jag lirat Halo hela natten😁 Riktigt roligt!

    SvaraRadera
  2. Vi ser också väldigt mycket fram emot att komma och hälsa på dig. Vi saknar dig!

    SvaraRadera
  3. Åhhh vad härligt det ska bli att få rå om dig. Längtar.

    SvaraRadera